Contamos con todas as aplicacións I+D+i do mercado para a compra de campañas
O noso afán innovador no eido da comunicación lévanos a realizar unha inversión continua en proxectos de I+D+I, que implican non só a incorporación e adaptación das tecnoloxías emerxentes á nosa empresa, senón tamén o desenrolo de novas ferramentas que ofrecer o mercado publicitario, adiantándonos así as novas tendencias neste campo.
Isto converte a Galicia Media nunha das poucas empresas integramente galegas que realiza unha planificación e seguimento de campañas publicitarias de maneira altamente cualificada.

TomMicro
Software de ODEC, que pon a disposición do planificador de medios todalas ferramientas precisas para levar a cabo con éxito a planificación de medios de calquer campaña de publicidade.
GfK MEDIA
Medición do mundo dixital sobre audiencias, marcas e comportamentos dos consumidores en cada pantalla na que se visualizan os contidos.
GALILEO
Potente aplicación para o análise de todo tipo de estudos, sobre todo de aqueles orientados á investigación e planificación de medios.
KANTAR MEDIA
Mide la cobertura y la frecuencia de las campañas cross-media con información granular sobre la audiencia.